23 Şubat 2011 Çarşamba

Eskimeyen Aşk

Eskiden miydi o zamanlar?
Her an birlikte olduğumuz
O saf, o masum zamanlar
Anılarda mı kaldı şimdi
O güzelim zamanlar...

Zaman bir tek bizim için mi geçti sevgilim
Geceler sensiz, gündüzler ıssız
Hiçbir anlamı yok sensiz geçen günlerde hayatımın
Sensiz ve ıssız hayatımın, çaresiz...

Çocukluğumdan yadigâr o zamanlar
Eskimeye başlamış o anılar
Hepsi yoksul şimdi, sensiz
Senin hasretinle sarmalandılar
Tıpkı ben ve yaralı yüreğim gibi...

Neden değişti her şey
Her defa keşke diyorum
Senin için değil, senin yüzünden de değil, 
Alınma bana mağrur sevgilim...
Keşke gönlüm sözümü dinlese diye...
Keşke her şey eskisi gibi olabilse diye...

Hasretim sanaydı hep, geçmişe değil
Bütün bunların nedeni neydi, ne oldu bize
Zaman mı değiştirdi her şeyi, bilmiyorum
Keşke bilseydim, bilebilseydim...
Keşke...

Bu uğursuzluk nereden geldi başımıza, söyle sevgilim
Niye ayrıldık birbirimizden, neden bıraktın beni
Oysa hislerim hep aynıydı, hiç unutmadım seni
İlk günkü gibi taze, çocuksu ve masum hislerim...

Sen iste, hemen düşerim yoluna, arar, bulurum seni
Çocukluğumdaki gibi umut dolu ve yapayalnız yüreğimle...
Yeter ki, bir umut ver, bir nedenim olsun
Hayallerim ile rüyalarım gerçek, 
Kalbim yeniden ait olduğu,
O eski sevgiliyle olsun!
Küçücük bir an dahi olsa...
Nil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder